onsdag 10 augusti 2011

Lång dag

Blev en väldigt lång dag idag, var uppe vid sju och körde 4 sapnn, tog sin lilla tid kan jag säga. Var inte färdig förens vid ett och då gick jag in och lagade mat, blev ingen frukost idag så var rätt hungrig, hehe.
I alla fall så efter att jag ätit så gick jag ut och matade hundarna sedan städade jag och så la jag in träull i alla kojor så att hundarna får det varmt och skönt så nu ska man bara se till så att all träull håller sig där den ska. Dem är klippor på att ta ut det så man måste hela tiden lägga in det igen.
Snart ska vi in till Petter och Angela för att prata om morgon dagen, efter det blir det slapp eller kanske hittar vi på något annat kul.
Passade på att ta lite bilder på hur ett hundspann ser ut ;) Blev dock suddiga för att dem inte ville vara stilla :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar