tisdag 6 september 2011

Efter regn kommer solsken?

Dagen började med regn, blev att vi gick ut ändå och körde alla tre spannen i typ ösregn. Så det var på med regnkläderna och ut i kylan, nej så kallt var det inte men det var blött och man var helt dygnsur när man kom tillbaka. Moa körde två spann och jag skrapade skit samt tvättade lite selar och sockar, och så sprejade jag blåfärg på de hundar som hade skavsår i armhålorna, är för att det ska läka fortare eller nått.
Sen gick jag in och bytte till torra kläder och så värmde jag mig lite. Efter ett tag så¨matade vi hundarna och sedan slutade vi för dagen.
Dagen avslutades med en fika inne hos Petter och Angela, Petter fyller visst år idag. Snart blir det sängen då jag ska upp tidigt och köra ett spann innan det börjar regna för mycket.

Vår fina skyllt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar