fredag 16 september 2011

En bra dag

Perfekt träningsväder idag, så kunde köra all tre spannen som planerat. Var verkligen en helt underbar dag idag, ett riktigt mysigt höstväder där solen tittade fram lite då och då och man blev rosig om kinderna när det blåste så att löven flög av träden. Var samma härliga väder igår som idag och det tackar man inte nej till när man bara sett regn vecka efter vecka.
Jobbade tillsammans med Moa idag men hon åkte till Kiruna för att hämta hem Tussa, som har parats, så jag fick köra alla spannen men det tackade jag inte nej till, var verkligen super mysigt att köra idag.
Var inte färdig fören klockan fyra med alla spannen, så gick in då och åt lite mat och sen var det ut vid fem för att mata alla samt städa och vattna. Diskade sedan matlådorna och så har jag tagit mig en varm dusch. Nu ska jag pusta ut i sängen, sen är det väl dags att sova.

Höstens alla färger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar