torsdag 27 oktober 2011

Första lediga dagen på tre veckor

Har nu den första riktiga lediga dagen på ca tre veckor. Kan säga att det är otroligt skönt, har fått sova ut och bara slappat. Moa kom tillbaka i måndags och så jobbade vi tillsammans igår så att hon skulle komma in i allt igen, för har ju ändrats lite rutiner sen hon åkte. Så idag fick jag min lediga dag så hon jobbar själv.
Har nyss kollat på en film och tänkte ge mig ut på en runda nu men det ser inte så lockande ut, men tar kanske med mig kameran ut så att jag ha något att göra.
Har varit riktigt dimmigt de senaste dagarna så idag har det försvunnit och nu är det bara molnigt. Är plusgrader också så allt som varit fruset har tinat upp igen och det är inte lika vintrigt som det var igår och i förgår.

Bilder från igår:

Hittade musen Bert, men han var inte så levande länge 


Moa kör hundar

Lite dimmigt var det allt


Sen kom det mer dimma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar