söndag 9 oktober 2011

Uppdatering

Har inte hunnit med och skriva då jag har haft att göra och sedan har jag varit helt slut så jag har däckat i sängen. Men det är kul när det finns att göra så man inte bara sitter och uggla.
I fredags så var jag och Angela i Storuman, handlade lite mat och hämtade ut ett paket :) Körde valparna och tog hand om alla hundarna på förmiddagen så åkte vi sedan efter lunch till Storuman. När vi kommit hem så åkte vi till Torsten och Peggy och pratade lite samt kollade på deras valpar. Petter skulle ha två så han valde ut två eller jag valde en som han gick med på att vi kunde ta.
Igår, lördag, så hämtade jag valparna och sedan körde jag alla hundarna. Fotade de små och sedan var det typ natt, mörknar redan runt sju nu.
Idag är det 6 minus ute, brr! Ska snart ut och köra alla hundarna efter att jag har kämpat med att krossa is och gett dem vattensoppan. Ska bara köra 14 km idag så tar inte så lång tid, kanske hinner att fota lite sedan.

Nikolina
Det var jag som valde henne :)

Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar