fredag 4 november 2011

snart hemma

Klockan är nio och jag har åkt ifrån Slussfors, Umeå, Stockholm och är nu på väg till Alvesta. Har precis lämnat Lindköping för att ta sig vidare till Nässjö.
Har inte kunnat sova så mycket men resan har gått bra, det värsta är att man blir så rastlös och får myror i benen så att man bara vill springa runt och inte sitta stilla så mycket.
Blir till att sova när jag kommer hem om jag nu kan annars får det bli i natt, har väl antagligen vänt på dygnet men det fixar vi nog till en natt.
Åker just nu x2000 så jag är nog framme fortare än jag tror. Detta är antagligen inte det roligaste ni har läst men nu vet ni i alla fall vad jag har åkt igenom och vad jag kommer att hamna någonstans. Förhoppningsvis hamnar jag ju hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar