tisdag 20 december 2011

Vackert

Var helt underbart att köra hundarna idag, var klart och man fick se solen och alla dess färger. Såg till och med en blå himmel, det är verkligen inte ofta det är sådana här dagar, brukar alltid vara grått och mörkt. Såg en massa fjäll som man inte sätt innan och så fick jag till och med solens strålar på mig ibland, underbart!
Körde Moas spann eftersom de hundarna hade gått en gång mindre än mina, så nu har alla gått lika mycket. Körde även valparna och sedan städade jag alla burarna, efter det så gick jag in och värmde mig och när jag kollade på temperaturen så var det -14.
Snart ut igen och ge hundarna mat sedan är det möte och efter det vet jag inte vad som står på schemat, men det brukar jag ju inte vet, antar att det blir film eller bara slapp framför datorn.







1 kommentar: