fredag 6 april 2012

Motion = skoskav

Har regnat hela dagen, så har varit på den lata sidan idag. Kollat på tv/film och så gjorde jag och kära syster snickers. Men klockan tre så bestämde jag mig för att trotsa regnet och gå ut och röra på mig, tog med mig hunden som sällskap. Gick en lång runda men fick en så otrolig skoskav, som jag inte brukar få av dem skorna, så att jag inte kunde gå. Så dessvärre fick jag bli hämtad, men hade kommit en bra bit innan det började kännas. Dessutom fick jag på båda hälarna, så hemma när jag kollade så hade jag rejäla blåsor.
I fortsättningen blir det plåster på hälarna innan jag går ut eller så kanske man ska köpa nya skor. Hemma igen så blev det en god kvällsmat och nu blir det en lugn kväll innan man somnar i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar