tisdag 10 april 2012

Shopping

Var uppe vid halv sex och gjorde i ordning mig, för att sedan åka inåt stan och lämna av lillebror vid stationen. Sedan var vi och lämnade av mamma på hennes jobb och hämtade upp Rebeccas, min syster, jobb kompis och sedan åkte vi vidare till Ullared.
Där blev det mycket shopping, fick med mig tre jeans, fyra tröjor och en klänning med mig hem. Plockade på mig massa små saker också som man alltid gör när man är där, men är i alla fall nöjd med mina inköp till min nya garderob. Har slängt en massa kläder som jag aldrig använder mer så nu har jag fullt på den lite igen.
Gick inom skoboo och fick med mig ett par sandaler ut genom dörren. Blev en dyr dag idag, men var värt det då jag inte fått shoppat på riktigt sedan ett antal månader bakåt.
Stannade på vägen hem i en inredningsaffär eller vad man ska kalla det och där köpte jag en tvättkorg som jag var i behov av, så nu slipper mina kläder ligga på golvet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar