måndag 8 augusti 2011

Ännu en ledig dag

Känns som man är ledig varje dag fastän man inte är det. Regnat idag igen så har underhållit mig med en bok och löst korsord, men inte blir jag klockare för det. Men fram åt fem halv sex så slutade det att regna så jag tog på mig ett par skor och en regnjacka och sedan gick jag ut en sväng. Tog med mig kameran och fotade lite.
Var ute i ca 2 och en halv timme, var riktigt skönt! Hittade en lång backe som jag gick utför, finns inga ord till det som fanns där uppe, utsikten var helt underbar och där satt jag på en sten länge och kollade ut över allt. Verkligen en vacker natur det finns här. Är glad att jag tog mig ut, så nu blir det lite slapp innan man går och lägger sig för att komma upp imorgon då det väntas jobb.

Den underhållande boken när man har tråkigt
Lite bilder från vandringen:

Byvägen



Umeälven


Umeälven






Utsikt från en skidbacke

Skidliften


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar