lördag 20 augusti 2011

Ledighet

Började dagen med en sovmorgon, men det blev inte så länge då jag inte kunde sova så jag steg upp istället för att ligga kvar i sängen. Åt lite frukost sedan lånade jag Moas bil och åkte till Storuman för att stor handla, vilket behövdes, så nu klara vi oss nog ett tag i alla fall.
En valp har blivit sjuk, den har inte velat äta något och idag så var den riktigt dålig. Så vi åkte till veterinären, finns en här i Slussfors, så det var inte så långt och tur är väl det. Där sa dem att det var lite stopp i tarmen, som vi trodde att det var, så fick lite medicin och nu är den på bättringsvägen. Hoppas bara att den klara sig, men det tror jag, den är ju döpt efter mig. Har inte hunnit så mycket mer, halva dagen gick åt att vara i Storuman samt att köra fram och tillbaka.

Liten Isa, som är sjuk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar