tisdag 2 augusti 2011

This is my life

Idag har jag fått jobba själv, bara Petter som hängde med på morgonen och förklarade lite tekniker på hur man skulle köra och parkera. Han körde första biten så fick jag köra resten. Sedan var jag själv med att mata, vattna och skrapa skit.
Mor, far och lillebror kom på besök en sista gång innan dem åkte vidare hemåt mot Småland. Har också hunnit med att skrapa bort sillikon på fryshuset som vi ska bygga upp, så att man kan ha frysmaten där. Det är alltså ett hus som är till för hundarnas mat, dem får torrfoder samt fryst kött som man tinar upp varje dag, ser ut som köttfärs ungefär. Så blandar man köttet med torrfodret och i det häller man vatten så blir det en mysig lite blandning. Började att regna när jag höll på med sillikonen så jag fick avsluta och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, men tror att jag ska kolla på en film eller så lägger jag mig och läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar