torsdag 22 september 2011

:)

Körde alla spannen som vanligt, tog ett varsitt sedan körde Moa det tredje och jag tog valpspannet. Gick väldigt bra och jag testade en ny ledarhund i "mitt" spann som jag har hand om kan man säga. Dem gick där de skulle och var väldigt lydiga, lämmlarna börjar försvinna mer och mer eller man ser dem inte lika mycket längre som man gjorde innan.
Hann bli klara med alla hundarna innan regnet kom och det kan jag säga att det var skönt, att köra i regn är ju inte det bästa! Har regnat sedan dess och kommer förmodligen att fortsätta, men imorgon bitti ska det inte regna i alla fall inte så mycket så får hoppas på att det stämmer så jag inte behöver köra i det.
Diskade massa med hinkar idag, som det varit mjölk i. Vi ska ha dem till att blanda vattensopan i sen  när vi ska börja ge hundarna det.
Har annars varit en lugn dag och det kommer det att fortsätta att vara, ska kolla på Bonde Söker Fru eftersom jag missade det igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar