söndag 30 oktober 2011

En timme för tidigt

Klockan ringde som vanligt vid halv sju och jag steg upp och gick ut för att ge hundarna vattensoppa. Hade ingen aning om att klockan var halv sex egentligen och det gjorde mig inget heller. Var ute igen vid halv nio, trodde jag fortfarande, men klockan var halv åtta, gav mig iväg med ett spann. Väl tillbaka kom Moa ut, för hon skulle köra nästa spann, och eftersom vi bara ha en fyrhjuling så körde vi var gång så hon fick en liten sovmorgon idag.
Det var först när hon kom ut som det ringde en lite klocka att klockan inte var så mycket egentligen, hade mina aningar att det var rätt tidigt när jag var ute och körde.
Men det har inte gjort mig något alls att jag har gått upp tidigare eftersom jag blev färdig tidigare med allt, så det gjorde mer gott än ont. Blir till att ta det lugnt resten av dagen då det inte finns något speciellt vi ska göra mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar