måndag 31 oktober 2011

Fototripp

Tog en foto runda med Moa och Markus idag, jag hade ledigt och Moa skulle inte köra några hundar så hon hade inget att göra. Så vi tog bilen, eftersom det är så långt till något här, och rullade ut på vägen för att hitta fina ställen att fota på. Gick inte så bra då vi inte kunde åka så långt om det var så att vi skulle behöva åka till Storuman och besikta Angelas och Petters bil + släpet. Men några ställen blev det och några kort blev det, var ju inte toppen väder heller med det räckte för att få lite bilder.
När vi kom tillbaka så släppte jag och Moa ut hundarna så att dem skulle få röra på sig lite, men jag slängde alla korten som jag tog på hundarna för dem blev verkligen inte bra. Få bli nya bilder på dem en annan dag!
Sen har jag inte gjort så mycket mer, var ute och gick en runda men blev inte så långt då jag fick extremt ont i huvudet och kände mig allmänt inte på humör att vara ute, dessutom var det kallt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar