måndag 17 oktober 2011

Helgen

Har varit mycket hela helgen nu så har inte hunnit med att skriva. Har varit jätte härligt väder och man har njutit av varje sekund ute.
Lördags körde jag alla hundarna och i söndags så fick med vila, men jag jobbade på med att byta golven som gått sönder inne i hundgårdarna. Sedan sågade jag av ett par reglar som var för långa på fryshuset, sedan var den dagen borta. Självklart matade jag och städade hos hundarna. 
Idag måndag har jag kört hundar, men körde bara två spann då bromsen gick sönder när jag körde första. 
Hann inte så långt och det första man gör innan man kör ut på vägen är att vända vid en såg så åkte och vände runt sågen och så åkte jag tillbaka igen. Så jag fick laga det sedan körde jag vidare med dem andra spannen men bromsen fungerade inte så bra i alla fall, så ska köra det spannet jag inte körde i morgon. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar