lördag 22 oktober 2011

Snö!

Har visst snöat hela natten, blev helt förvånad när jag gick ut genom dörren i morse och det låg snö över hela gården. Fick en helt underbar känsla i magen och ett leende spred sig över läpparna, blev helt varm och det var helt underbart kul att gå ut.
Gav hundarna vattensoppa sedan tog jag ut kameran en stund och fotade de fina ögonblicket, efter det åt jag frukost och bytte om sedan gav jag mig iväg med ett spann längs vägen. Allt var verkligen täckt av snö, helt underbart. Man får en helt annan känsla när det är snö och det blir roligare att köra, även om man fortfarande kör fyrhjulingen.
När jag kommit tillbaka så körde jag valparna, denna gången körde jag 7 kilometers rundan och hade med mig kameran så blev lite kort. Snön varade inte länge, eller det mesta har redan smält bort. Tråkigt, men det kommer nog fler dagar med snö.
Gick in och värmde mig sedan och nu har jag precis ätit lite mat, så nu ska jag ut och ge hundarna mat.

Träning med valparna 

Träning med valparna


Slim och Elim
Pirka


Träning men valparna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar