fredag 21 oktober 2011

Tiden tickar på

Ja här går det undan, redan helg och inte många dagar kvar tills jag sitter på tågen/bussen på väg hem. Ska bli skönt att komma hem lite, slappna av och bara vara, träffa familjen och vänner.
Har enbart jobbat de senaste dagarna, fyrhjulingen har krånglat så har fått köra med trollcarten idag och igår, har grymt ont i händerna och tror snart att handlederna går av på mig.
Är så jobbigt att bromsa, eftersom bromsarna tar typ direkt och avståndet mellan broms och handtag är så lång och jag har inte så långa händer/fingrar så dem sträcks ut till max. En trollcart för er som inte vet liknar en släde, eller inte liknar men det är typ samma stuk. Man står i alla fall och så har den fyra hjul och handtag samt två bromsar, bästa förklaringen någonsin!
Nu ska jag ut och ge hundarna mat efter att ha kört alla spannen, sedan är det möte och sen ska jag se på film och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar