torsdag 24 november 2011

Lunch/Fika

Har städat och packat på förmiddagen då jag åker upp till lappland imorgon kväll. Ska bli skönt att få komma hemifrån lite till då jag snart går genom väggarna här hemma! Ska verkligen bli skönt att köra hundarna igen och bara njuta av livet dör uppe, synd bara att Herr snö inte kan komma, det är ju trotts allt november snart december!

Vid ett kom Amanda och hämtade mig så åkte vi till staden och tog oss en lunch/fina och bara satt och pratade, massa mys på det!
Åkte sedan med mamma hem och väl hemma så var det att ge hunden mat, sedan var det till att baka frallor men det gick inte så bra så mamma tog över så bakade jag pepparkakor istället.
Men oj så farligt det är! Halva degen ligger nog i magen min och ont har den så den skriker, men oj så gott det är, haha! Nu blir det nog en film som avslutning på dagen min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar