söndag 27 november 2011

Tillbaka

Kom in klampandes genom dörren igår runt halv tio snåret, så efter att ha rest ett dygn var jag rätt slut i kroppen.
Kan ju säga att jag inte gjorde mer den dagen förutom att lägga mig i sängen och somna på stört.
Idag vaknade jag av massa hundar som stod och skällde, har ju sluppit det i en månad nu så det var lite ovanligt. Men låg ändå kvar lite till i sängen sedan gick jag upp och packade upp alla mina saker och sedan gick jag in till Petter och Angela och pratade lite innan jag gick ut till alla hundarna och Moa för att hälsa på dem.
Gick sedan in och satte på mig overallen sedan gick jag ut igen och hängde med Moa när hon körde hundarna, härligt att vara tillbaka men det var kallt.
Har nyss kommit in och nu ska vi äta sedan dra vi till Storuman för att handla lite mat, eftersom det är tomt i kyl/frys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar