onsdag 2 november 2011

På väg!

Har jobbat både idag och igår. Igår jobbade jag med Moa och idag jobbade jag själv, så alla hundarna har fått gå båda dagarna.
Började med att ge dem vattensoppa, sedan hade vi fått torrfoder så jag fick hjälp utav Moa att bära in allt så att inte skatorna och katterna skulle äta upp allt. Så nu är det fullt med foder i garaget!
Körde som sagt sedan alla hundarna, var klar vi fem och då gick jag in för att äta lite mat och så satte jag mig ner i sängen och vilade innan jag tog en varm dusch. Sedan var det dags för möte och efter det gick jag ut igen för att ge hundarna mat.
Lady, en tik, har även fått valpar idag, så nu har vi fyra små liv till i hundgården. Hon fick fem, men en dog så det blev bara fyra.

Imorgon börjar min stora resa hem! Genom hela Sverige känns det som att jag ska. Tar mig hela två dygn att komma hem, så hoppas att det går bra!
Ska bli skönt att få komma hem och träffa alla igen, innan man åker tillbaka hit den 25 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar