lördag 31 december 2011

Ett nytt år

Eller ja inte riktigt kanske men om 4 timmar. Tror nog det är den tråkigaste Nyåret jag har haft, har inget att göra och ingen att göra något med. Tråkigt när man inte känner någon. Så ligger i min säng och myser och så har jag datorn som min trogna vän, har tänt lite i kaminen så nu är det varmt och gott. Vet inte ens om jag kommer att vara uppe till tolvslaget, tror inte mina ögon orkar med det, ska ju också jobba imorgon och jobbade idag.
Körde bara valparna 14 km och så var jag ute med Nikolina och Max som ska börja "köras" in nu. Gick väldigt bra tycker jag, gick bara en kort liten runda i koppel så de får vänja sig.
Matade hundarna tidigt och sedan var jag ledig resten av dagen. Har varit väldigt kallt idag men ett helt underbart väder.

Så här såg det ut när jag var ute och körde valparna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar