onsdag 7 december 2011

Ingen rubrik

Igår var jag ledig, så tog en lite sväng med kameran men hittade inget att fota så blev helt enkelt bara en promenad. Finns typ renspår överallt här omkring men inte ser man någon ren, synd för det vill jag eftersom jag aldrig har sett någon. Fast jag vill dock inte träffa dem när jag kör hundar, för då blir det en väldig fart på hudarna.
Idag så körde jag och Moa släde, hade ett varsitt spann med sju hundar och det gick super bra. Trillade inte och jag fick ingen nära döden upplevelse utan jag kom helskinnat tillbaka från den lilla rutten på 3 mil. Börjar inte bli så jobbigt längre men man känner i vaderna att man inte orkar längre sträckor. Man står som på tå på medarna och så bromsar man med hälarna, så man står typ och och gungar på tårna. Får nog en väldigt bra benmuskler när jag kommer härifrån. 
Efter slädturen var det in och äta pastasallad, mums! Sedan har jag bara tagit det lugnt och nu är det möte. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar