fredag 9 december 2011

Ensam

Idag jobbade jag själv, så det innebar att jag körde släde helt själv också för första gången. Gick bra tycker jag, lugnt och fint som jag vill att det ska, för då har man mest kontroll på släden. Gillar inte att det ska gå  i kanonfart med massa gupp överallt och så har man ingen kontroll, det blir liksom inte bra då.
Trillade faktiskt också, men det var över ett gupp som jag hatar mest av allt, så det har jag bara gått och väntat på att jag ska trilla över det. Men bra gick det, tappade inte släden i alla fall och det är ju huvudsaken dock höll jag bara fast den med en hand då den andra handen tappade greppet då jag kanade med en bit och så blev det en häftig ryckning så den hängde inte riktigt med.
Kallt var det också idag då det både snöade och blåste kalla, hårda vindar. Blåser nu med fast mer, så att huset mitt snart flyger iväg.
Har nu kollat på idol och varit ute med Storm som bor i garaget för tillfället, snart ska jag kolla på idol igen och sedan ska jag nog sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar