tisdag 13 december 2011

Lucia

Var och kollade på när Jesper var tomte i deras lilla Luciatåg på morgonen, var verkligen super mysigt och alla var så söta när dem stod och sjöng. Efter det så gick jag tillbaka för att varma mig lite innan jag gick ut igen och körde mina sju hundar, 4 mil som vi brukar. Gick kanon idag men var jätte kallt och det var väldigt dimmigt så det gjorde att det inte alls var kul att köra, vill ha Januari så att det blir bättre väder. Är ju så mörkt och grått nu så vill ha lite ljusare och klarare på dagarna.
Både jag och hundar blev helt frostiga av åkturen, till och med mina glasögon fick frost på sig så var tvungen att skrapa dem under åkturen, då är det kallt.
När jag kom tillbaka så var det att ge hundarna vattensoppa och sedan skrapade jag lite skit sedan in och äta mat och nu har jag suttit i sängen ett tag för att snart ska jag ut igen och ge hundarna deras käk. Sedan ska jag in på möte och sen är det väl dags för sängen om inte det blir en film eller kanske något annat, ingen som vet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar