onsdag 22 februari 2012

Hård träning

Gick inte ut förens vi åtta idag och gav hundarna vattensoppa, så fick mig en liten sovmorgon som jag inte haft på en månad nu. Gav dem i alla fall vattensoppa och så ska vi ge alla hundarna axilur, mot parasiter, så började med det igår och så gjorde jag det idag med och ska fortsätta imorgon med sedan är det klart.
Städade när jag gett alla axiluren och sedan gick jag in och gjorde i ordning mig för träningen med hundarna, åt lite mat också innan jag gick ut igen.
Selade på de 10 hundarna jag ska köra hårdträning med nu de närmsta dagarna och begav mig uppåt på en 6,6 mils runda. Var tillbaka klockan sex så släppte in hundarna igen efter att dem fått lite vatten sedan gick jag själv in och åt då jag var rätt hungrig. Gick ut vi sju igen och gav dem jag kört lite snacks, ska sedan ut igen när Petter kommer tillbaka för att ge alla mat. Sen blir det nog sängen direkt för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar