torsdag 16 februari 2012

Igår var det vila för hundarna, så "pysslade" lite bara. Gjorde fler nack och draglinor, och så bar jag in 840 kg kött, alltså 49 köttblock i frushuset som hade kommit. Tror inte jag gjorde så mycket mer, fotade nog hundarna och städade + matade.

Idag tränade jag igen, men hade nog velat göra det i går istället då det snöade en hel del idag, men solen tittade fram lite bland molnen när jag var på väg tillbaka igen, så det var härligt!
Gick in och åt lite snabbt, sedan fick jag gå ut igen och göra i ordning vattensoppa till Petter och de andra två som kom tillbaka från niodagars turen idag.
Passade på att städa när jag ändå var där ute och sedan blev jag bjuden på våfflor inne hos Angela och Petter. Satt där ett tag och lyssnade på vad som hade hänt och hur det hade varit under dagarna, fick även kolla på lite bilder som dem hade fotat.
Gick sedan ut för att mata och så diskade jag undan lite skålar och så som dem hade haft med sig på turen.
Sedan gick jag in.


Var ett stort Norrsken igår kväll, så la mig på marken och försökte fota lite

1 kommentar: