tisdag 14 februari 2012

Träning med hundarna

Idag fick de tolv hundarna som jag har här hemma springa! Det uppskattades. Körde till Magasjöstugan och vände som är ca 4 mil, tog med mig en madrass och lämnade där sedan tog jag med mig (murkan?) och vedbacken tillbaka hem igen. Från att inte snöa något när jag körde dit till att vara en snögubbe när jag kom hem var rätt härligt, eller ja kanske inte. Såg inte så mycket då glasögonen bara immade igen, men hem hittade hundarna så jag hade inget och oroa mig för.
Tog en lunch sedan och efter det gick jag ute igen för att fylla tre säckar med hö som Petter behövde. Är en som ska köra det till honom med skorter. Sedan fick dem små liven mat och efter det gick jag in för tyckte min arbetsdag var slut där.
Har tagit det mest lugnt, tagit en dusch och nu vet jag inte va jag ska hitta på, kanske blir att jag läser en bok eller kollar på en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar