torsdag 2 februari 2012

Förberedelser

Söta My fick komma ut i en egen bur idag efter att ha varit i garaget under natten. Hon stödjer fortfarande inte på sitt ben utan hoppar tappert runt på tre, stackaren!
Har fixat mest hela dagen med saker som vi ska ha i helgen, hundarna fick en vilodag. Hela förmiddagn gick dock åt till att laga golvet i kojan där valparna bor då dem gjort ett hål där. Så fick såg ut en skiva som skulle täcka hela golvet, men så hade jag sågat fel mått så fick såga om den men jag fick dit den till slut! Blev bara en massa springandes fram och tillbaka då jag glömde saker också. Hoppas nu att  dem inte tar sönder denna också utan att dem låter den vara så att jag slipper laga mera.
Började med att vara - 18 grader ute när ajg steg upp och nu är det nere på nästan - 30 så kommer bli en kall natt och det skulle visst hålla i sig så kommer troligen vara kallt imorgon också, brr!
Har förövrigt haft en slapp dag, så har kunnat vila lite också inför helgen då den nog kommer bli rätt intensiv. Tror att det blir en film nu innan jag somnar, men ska försöka hålla mig vaken ett tag till då jag tror att det kommer bli norrsken och det vill jag inte missa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar