onsdag 28 december 2011

5:te dagen

Är nu inne på min femte dag i rad att jobba, så börjar bli slut i kroppen nu. när man har varit ute en heldag och kommer in känner man hur tröttheten smyger sig på.
Körde bara valparna igår, sedan åkte jag bakom Petter med skotern. Det var meningen att vi skulle sätt pinnar vid spåret så att man lättare hittar det när det inte är upp kört, men det gick inte så bra. Sjöarna man kör på var inte så frusna eller det finns is men det har kommit mer snö och det gör att det bara blir vatten ovanför isen, så det var mest blött så vi vände och åkte hem igen.
Idag körde jag och Moa 48 km och det var hemskt kallt, förstår inte hur man ska få värme i fötterna när man har tre par socka och ändå står och sparkar med benen samt vickar på tårna.
Blir till att ut och mata hundar, sedan bära in massa köttblock i fryshuset som har kommit. Sen ska jag sova och i morgon är jag ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar