måndag 26 december 2011

Fikatur

Var på min första fikatur idag. Moas föräldrar och syskon fick leka turister idag, så jag, Moa och Petter körde en varsin släde så fick dem andra åka, två på min, och två på Moas och så åkte Angela och Jesper med Petter. 
Var väldigt blandat väder, ena sekunden var det nästan blå himmel och klart, men sedan nästa sekund var det typ snöstorm. Men det var i alla fall härligt att köra och det var roligare när fler var med, för då har man någon och prata med, ja det blir något helt annat. Man står liksom inte bara där på släden och nästan somnar utan man gör något annat, det händer mer så att säga. 
Nu är jag helt slut, tar ju kål på en när man varit ute en hel dag och kommer in i värmen eller föresten vilken värme? Ja den finns inte här i alla fall.
Nu ska jag sova för att återigen upp och jobba imorgon. 






 




 

1 kommentar:

  1. systrarna Svensson27 december, 2011

    åhh, vad mysigt det ska bli. Längtar nu faktiskt :) kram Emma och Rebecca

    SvaraRadera