lördag 10 december 2011

Släde på släde

Ja var till att köra släde idag med, men innan vi gav oss iväg tog vi skorten och körde och skottade igen lite hålor och jämnade ut lite gupp som var något besvärliga. Vid halv tolv bar vår resa genom skogen iväg och tre timmar senare var vi tillbaka frusna och kalla som vanligt. Trillade en gång idag också och var nära på att trilla en gång men jag han rädda det innan jag föll platt mot marken eller snön kanske jag ska säga.
Blev till att gå in och varma till sig efter körningen samt äta mat. När vi väl var tinade var det bara att ge sig ut igen för att ge hundarna mat efter det var det möte och nu är jag äntligen tillbaka i min lilla vrå. Men så är det ju Storm som ska tas in i garaget för natten men det är ju inte så besvärligt och det går rätt fort, sedan kan jag krypa ner i min lilla säng och varma mig samt sova. Imorgon är jag ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar