måndag 16 januari 2012

Familjen på besök

Nu så har mina två syskon och moster kommit hit upp till lappland för att hälsa på lilla mig, jätte glad tjej :) Kom till gården vid 10, då jag jobbade, men vi gick och kollade på alla hundarna så att de fick se hur det såg ut. Sedan åkte dem till stugan de ska bo i och jag jobbade vidare med att hacka kött åt Petter som han skulle ha med sig till sin tur som han skulle på. Emma, Becca och Lena kom tillbaka efter ett tag och kollade på när jag och Moa skulle köra iväg med hundarna.
Körde med sju hundar denna dagen och så körde vi bara fikaturen så att Moa skulle lära sig den och så hade vi med och Moa och Isa som inte kan gå så långt ännu eftersom de är valpar. 
Kom tillbaka runt fem tiden och då kom Emma och hämtade mig och så åkte vi till stugan och här kommer jag att tillbringa natten för att ge mig ut på äventyr imorgon med min älskade familj :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar