fredag 16 mars 2012

Fridfullt

Har varit lugna dagar nu det senaste. Var ledig i onsdag så tog mig en 2 timmars promenad, solen försvann och då försvann jag in också. Igår pysslade jag med saker som skulle göras i hundgården, gjorde fler draglinor och så sopade jag av golvet i garaget. Hjälpte också till med att få ner en ko som skulle kalva.
Idag har det också varit lugnt, har gjort nacklinor som jag ska fortsätta att göra, har packat allt som ska med till Arjeplog och kopplat på släpvagnen på bilen samt backat bak det så att det går snabbare att få in hundarna.
Ska köra turister imorgon nämligen och blir till att gå upp tidigt så då har jag förberett allt.
Har också städat och haft ute några hundar så att dem har fått röra på sig lite.
Snart ska jag ut och mata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar