tisdag 13 mars 2012

Tränat valparna

Idag har det varit rätt lugnt, började med att ge vattensoppa och sedan tog jag det lugnt fram till elva då körde jag familjens packning till busshållsplatsen så att dem skulle slippa dra allt i snön. 
Gick in och gjorde mig lite tacos, det var länge sedan. Sedan gick jag ut och körde alla valparna 3 km och efter en stund matade jag alla. 
Nu har jag duschat och tagit in Molle. Ska nog kolla på film eller läsa en bok sedan ska jag sova. Imorgon är jag ledig igen och det sägs att det ska vara fin väder så då hoppas jag på att jag och kameran tar en riktigt lång promenad från morgon till kväll!

1 kommentar:

  1. Härligt med ledig dag, det har jag haft idag efter att ha jobbat helgen. Men i morgon är det jobb igen trots att det är min födelsedag.. Puss (Snart är du hemma igen! :) )

    SvaraRadera